onsdag 5 juni 2019

151/365 (270) Snart så...

Ryggan packad och passet framtaget. Snart så bär det av till Makedonien! (eller Nordmakedonien som de bytt namn till sedan resan bokades). Detta är alltså resultatet av temat "Alla dessa svåra semesterval" (som har nummer 9 och publicerades på min blogg i januari). Så kan det bli när två vildhjärnor får en briljant idé om lågbudgetsemester... 12 nätter, 3 städer, en nationalpark och en vingård... och många tveksamheter kring kollektivtrafikens utbyggnad... Efter resan kommer vi antingen säga "Vilken fantastisk resa det blev!" eller så säger vi "Det var inte mitt beslut att åka dit!!" Men förhoppningsvis kommer jag att få till några bra temabilder i alla fall...

I väntan på bilderna därifrån schemalägger jag lite bilder så jag inte ska komma alldeles för långt efter i utmaningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar